Lista aktywnych polityk

Nazwa Typ Zgoda użytkownika
Regulamin platformy e-learningowej Fundacja Aktywizacja Zasady strony Wszyscy użytkownicy
Polityka prywatności platformy e-learningowej fundacji Aktywizacja Polityka prywatności Wszyscy użytkownicy

Podsumowanie

 

Pełna treść polityki

    

§1.
Postanowienia ogólne

  1. Regulamin korzystania z platformy e-learningowej funkcjonującego pod adresem www.aktywizacja.edu.pl określa zasady i warunki korzystania ze szkoleń i zasobów, będących własnością Fundacji Aktywizacja z siedzibą w Warszawie 02-004  ul. Chałubińskiego 9 lok 9a
  2. Dostęp do platformy e-learningowej jest bezpłatny.
  3. Platforma dostępna jest przez Internet i działa  24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  4. Zalogowanie się na platformę i korzystanie z jej zasobów jest jednoznaczne z zaakceptowaniem  Regulaminu platformy.

§2.
Podstawowe definicje

  1. Platforma e-learningowa -  aplikacja on-line wspomagająca naukę, na której prezentowane są materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej.
  2. E-szkolenia – są to podzielone tematycznie lekcje z treścią edukacyjną, które mogą zawierać pytania kontrolne, podsumowujące zdobycie wiedzy.
  3. Hasło – ciąg znaków znanych tylko użytkownikowi, które będą używane podczas logowania. Użytkownik ma możliwość zmiany hasła w systemie. Hasło musi zawierać: 8, liczb co najmniej: 1, małych liter co najmniej: 1, dużych liter co najmniej: 1, niestandardowych znaków co najmniej: 1  
  4. Login – loginem jest nazwa użytkownika, która jest wymagana podczas rejestracji na platformie.
  5. Konto użytkownika – zestaw informacji o osobie korzystającej z platformy e-learningowej, na które składa się m.in. imię, nazwisko, miasto, e-mail użytkownika. Własne konto posiada każdy zarejestrowany użytkownik. Wiąże się to z wieloma dodatkowymi uprawnieniami.
  6. Rejestracja – proces którego celem jest uzyskanie pełnego dostępu do zawartości platformy e-learningowej i materiałów w nim zawartych.
  7. Administrator – zarządza platformą e-learningową, jest odpowiedzialny za jej prawidłowe funkcjonowanie. Do jego zadań należ między innymi, nadawanie uprawnień , zakładanie kont użytkownikom, pomoc techniczna.
  8. Użytkownik – osoba korzystająca z platformy e-learningowej.

§3.
Warunki korzystania z platformy

  1. Warunkiem korzystania z platformy e-learningowej jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  2. Użytkownik powinien posiadać aktywne konto e-mail.
  3. Aby otrzymać pełny dostęp do treści szkoleniowej należy stworzyć własne konto.
  4. W celu rejestracji należy wykonać następujące kroki:
    1. Wypełnić formularz „Nowe konto” swoimi danymi.
    2. Po chwili na podany przez Ciebie adres zostanie wysłany e-mail z linkiem potwierdzającym konto.
    3. Otwórz wiadomość i kliknij zawarty tam link. Po potwierdzeniu konta będziesz mógł się zalogować i zapisać na wybrany kurs.
  5. Założenie konta użytkownikowi może również odbyć się za pośrednictwem administratora portalu na prośbę użytkownika.

§4.
Prawa użytkownika

  1. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z  treści szkoleniowej z godnie z jej przeznaczeniem na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Użytkownik zobowiązuje się podać prawidłowe dane w formularzu rejestracyjnym.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do ochrony własnych danych takich jak hasło dostępu do platformy i nie udostępnianiu go osobom trzecim.
  4. Użytkownika ma prawo wglądu oraz poprawienia własnych danych osobowych.

§5.
Pomoc techniczna

  1. Użytkownik zgłasza wszystkie nieprawidłowości techniczne związane z korzystaniem platformy e-learningowej oraz materiałami edukacyjnymi na adres webmaster@aktywizacja.edu.pl   
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis dotyczącego rodzaju zdarzenia będącego podstawą do podjęcia działania wyjaśniającego.
  3. W ciągu 7 dni roboczych zostanie wysłana odpowiedz na otrzymane zgłoszenie.
  4. Administrator platformy dołoży wszystkich starań w celu usunięcia nieprawidłowości w miarę możliwości technicznych w najszybszym dostępnym terminie.

§6.
Prawa autorskie

  1. Platforma e-learningowa wraz z zawartością edukacyjną stanowi własność Fundacji Aktywizacja.
  2. Materiały z serwisu aktywizacja.edu.pl są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Unported.
  3. Więcej informacji pod adresem http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/

§7.
Wymagania techniczne

  1. Do korzystania z zawartości platformy e-learningowej niezbędny jest komputer oraz stały dostęp do Internetu.
  2. Zaleca się korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych.
  3. Zawartość platformy testowana była na przeglądarce Mozilla Firefox, i systemie operacyjnym Win 7 i właśnie z nich zaleca się korzystać.
  4. W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania kursów e-learningowych wymagane jest zainstalowanie dodatkowego oprogramowania na komputerze osobistym w postaci:
    • Adobe Flash Player – brak animacji
    • Java – brak wyświetlania zawartości kursu
    • Kodek - brak odtwarzania różnych plików audio i wideo.
  5. Fundacja Aktywizacja nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie materiałów szkoleniowych wynikające z ustawień systemowych na komputerze użytkownika.

§8.

Postanowienia końcowe

  1. Fundacja Aktywizacja zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień w niniejszym regulaminie.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na platformie
  3. W przypadku nie zastosowania się do regulaminu platformy e-learningowej, Fundacja Aktywizacja ma prawo do zablokowania użytkownikowi dostępu do platformy.
  4. Fundacja Aktywizacja zobowiązuje się do ochrony danych osobowych użytkowników platformy e-learningowej.


Podsumowanie

  

Pełna treść polityki

Strona internetowa www.aktywizacja.edu.pl jest dysponowana przez Fundację Aktywizacja z siedzibą w Warszawie, ul. Chałubińskiego 9 lok. 9A 02-004 Warszawa, posługującej się KRS: 0000049694, NIP: 527-13-11-973, REGON: 006229672.

Kontakt z Administratorem serwisu za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@aktywizacja.edu.pl

 

Polityka Cookies

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika/Użytkowniczki serwisu (np. komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzysta on/ona podczas przeglądania stron internetowych. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Pliki cookies zawierają w szczególności: nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.
  3. Fundacja Aktywizacja jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego Użytkownika/Użytkowniczki pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.
  4. Operator serwisu dokonuje tzw. profilowania – zautomatyzowanego podejmowania decyzji poprzez wykorzystanie plików cookies w celu:
    • dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
    • przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony;
    • możliwości logowania do serwisu;
    • utrzymania logowania użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.
  1. Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików cookies - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika/Użytkowniczki do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
  2. Użytkownik/Użytkowniczki może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawiona na akceptację zapisu plików cookies w urządzeniu końcowym.
  3. Operator serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej Użytkownika/Użytkowniczki mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
  4. Informacje dotyczące ustawień przeglądarki internetowej dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
  5. Szczegółowe informacje na temat plików cookies dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl

Niniejsza Polityka Prywatności powstała z wykorzystaniem wzoru pochodzącego ze strony: ciasteczka.org.pl.

Przetwarzanie danych osobowych

  1. Uprzejmie informujemy, że w przypadku przekazania przez Państwa jakichkolwiek danych osobowych przy zakładaniu konta na platformie e-learningowej www.aktywizacja.edu.pl bądź drogą mailową na dowolny adres, gdzie e-mail przyjmuje strukturę […]@idn.org.pl bądź […]@aktywizacja.edu.pl lub w inny sposób drogą elektroniczną lub analogową, administratorem danych osobowych jest: Fundacja Aktywizacja z siedzibą w Warszawie, ul. Chałubińskiego 9 lok. 9A ], 02-004 Warszawa, legitymująca się następującymi numerami wpisów do rejestrów: KRS: 0000049694, NIP: 527-13-11-973, REGON: 006229672.
  2. W opisanych wyżej sytuacjach przyjmuje się, iż dane zostały uzyskane bezpośrednio od Użytkownika/Użytkowniczki, i będą przetwarzane za jego/jej zgodą (zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia paramentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO), a w przypadku ujawnienia danych dot. niepełnosprawności czy innych danych wrażliwych w rozumieniu art. 9 ust. 2 lit. a) RODO) celem podjęcia działań zgodnych z jego/jej wolą.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, jako, że jest ono „niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora” tzn. Fundacji Aktywizacja, tj. m.in. prowadzenia korespondencji elektronicznej lub rozmów telefonicznych w celach związanych z wykonywaniem działalności statutowej przez Organizację. Zapewniamy, że dane osobowe, w tym w szczególności adresy e-mail są wykorzystywane jedynie do kontaktu w ramach rozpatrzenia przekazanych przez Państwa informacji, za pośrednictwem naszej strony internetowej lub adresów e-mail w domenie @idn.org.pl.pl bądź […]@aktywizacja.edu.pl, próśb lub wniosków.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w czasie prowadzenia działalności statutowej przez Organizację lub do czasu wyrażenia sprzeciwu przez osobę, której dane osobowe dotyczą.
  5. W zakresie, o którym mowa powyżej przetwarzane są następujące dane: identyfikatory online włączając pliki cookies, adresy IP oraz Identyfikatory urządzeń, Identyfikatory klientów, a jeżeli takowe zostaną ujawnione to adresy e-mail i wszystkie ujawnione nam przez nadawcę dane.
  6. Administrator zgodnie z treścią art. 13 ust. 4 pkt f RODO informuje, iż dokonuje na stronie internetowej www.aktywizacja.edu.pltzw. profilowania – zautomatyzowanego podejmowania decyzji poprzez wykorzystanie plików cookies oraz narzędzi Google Analytics. Istotne informacje o zasadach podejmowania automatycznych decyzji oraz przewidzianych konsekwencjach opisane zostały w następujących częściach Polityki Prywatności: Polityka Cookies pkt. 4 oraz Wykorzystanie narzędzi Google Analytics.
  7. Dane osobowe są należycie chronione. Dane osobowe mogą być zapisywane w tzw. chmurze (w związku z tym mogą być udostępniane profesjonalnym podmiotom zajmującym się hostingiem danych, w tym danych osobowych).
  8. Uprzejmie informujemy o prawie wglądu do danych osobowych oraz do ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu odnośnie ich przetwarzania. Użytkownik/Użytkowniczka posiada jednocześnie prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie składając na piśmie (w tym e-mailowo) stosownego wniosku. Użytkownik/czka winien/winna mieć jednak świadomość, iż ww. oświadczenie woli nie będzie skuteczne wobec już dokonanych czynności przetwarzania danych. Ponadto Użytkownikowi/czce przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego (listownie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, mailem: kancelaria@giodo.gov.pl, gdy przetwarzanie danych osobowych zostanie uznane za naruszające bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne.
  9. Użytkownik/czka poprzez akceptację niniejszej Polityki Prywatności oświadcza, iż jest świadomy/a faktu, iż podanie danych jest dobrowolne a skutkiem braku ich udostępnienia jest brak możliwości rozpatrzenia złożonego wniosku/skargi przez Fundację Aktywizacja.
  10. Prawa osoby udzielającej danych osobowych wymagające kontaktu z administratorem danych osobowych (tj. Fundacja Aktywizacja) należy realizować poprzez kontakt z Inspektorem / Inspektorką Danych Osobowych na numer telefonu (22) 530.18.52 oraz mailowo inspektor.ochrony.danych.FA@idn.org.pl.

Wykorzystanie narzędzi Google Analytics

  1. Google Analytics jest narzędziem analitycznym udostępnionym przez firmę Google Inc. („Google”), które umożliwia monitorowanie ruchu na stronach internetowych. Właściciele witryn lub osoby zarządzające nimi otrzymują informacje o ich użytkownikach oraz podejmowanych przez nich działaniach.
  2. Google Analytics zbiera następujące typy danych osobistych:
    • Identyfikatory online włączając pliki cookies,
    • Adresy IP oraz identyfikatory urządzeń,
    • Identyfikatory klientów.
  1. Strona www.aktywizacja.edu.pl korzysta z usługi analizowania danych internetowych Google Analytics oferowanej przez Google. Fundacja Aktywizacja wykorzystuje dane do analiz i pomiarów, by dowiedzieć się, jak są używane nasze usługi. Informacje uzyskane przy użyciu tego narzędzia nie są udostępniane innym podmiotom i służą jedynie do celów statystycznych oraz polepszenia użyteczności witryny.
  2. Usługi wykorzystywane w Google Analytics wdrożone na potrzeby strony internetowej www.aktywizacja.edu.pl obejmują:
    • raporty wyświetleń w sieci reklamowej Google Analytics,
    • raporty zainteresowań i danych demograficznych Google Analytics,
    • raport o wizytach na naszej stronie,
    • raporty aktywności na naszej stronie,
    • Informacje z podziałem na płeć, wiek, położenie geograficzne.
  1. Gromadzone dane zbierane są wyłącznie w celu tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  2. Użytkownik/Użytkowniczka witryny www.aktywizacja.edu.plmoże zapobiegać wykorzystywaniu swoich danych w Google Analytics, instalując specjalny dodatek do przeglądarki blokujący kod JavaScript Google Analytics. Narzędzia do blokowania Google Analytics dostępne są na stronie Google pod adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/. Dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics dostępny jest dla przeglądarek Microsoft Internet Explorer 11, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari i Opera.